Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

4iB z umową na modernizacje napędów w gdańskich N8C

infotram
19.06.2018 07:23
0 Komentarzy

15 czerwca 2018 roku Gdańskie Autobusy i Tramwajepodpisały ze spółką 4iB umowę na wykonanie modernizacji układów napędowych isterowania w 13 tramwajach typu N8C-MF18 i 8 tramwajach typu N8C-MF01.

Będzie onapolegać na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów aparatów iurządzeń elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układówsterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowaneelektrycznie.

Wartość zamówieniabez VAT to 11 214 000.00 PLN.

Przedmiotem umowy jest:

1. Modernizacja układów napędowych i sterowania wedługnowego projektu modernizacji, tj. opracowaniu dokumentacji technicznej,ruchowej, nowej instalacji elektrycznej w ośmiu tramwajach typu N8C-MF01polegającej na:

1) wymianie przetwornicy (umiejscowionej na podwoziutramwaju) do układu ładowania baterii akumulatorów),

2) wymianie rejestratora danych (umiejscowiony wewnątrzpojazdu) do nowej instalacji układu sterowania,

3) demontażu i montażu aparatów i urządzeń elektrycznychwykorzystanych w poprzednim rozwiązaniu nie ujętych w nowym projekcie,

4) demontażu i montażu instalacji elektrycznej n/n i W/N.Montaż nowych wiązek wykonany zostanie według dostarczonej dokumentacjitechnicznej na modernizację układu napędowego i sterowania,

5) podłączeniu wszystkich urządzeń i aparatów elektrycznychzamontowanych w tramwajach typu N8C-MF01,

6) montażu wszystkich nowych aparatów i urządzeńelektrycznych wykorzystanych w nowym projekcie,

7) wymianie nagrzewnic przedziału pasażerskiego i kabinmotorniczego dostosowanych do nowej instalacji elektrycznej i parametrówprzetwornicy statycznej,

8) wymianie wentylatorów dachowych dostosowanych do nowejinstalacji elektrycznej i parametrów przetwornicy statycznej,

9) wymianie wszystkich złączy kablowych n/n i W/N,

10) wymianie piasecznic na sterowane elektrycznie,

11) wymianie luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie,

12) pomocy przy uruchomieniu wagonów tramwajowych.

2. Modernizacja układów napędowych i sterowania wedługnowego projektu modernizacji, tj. opracowaniu dokumentacji technicznej,ruchowej, nowej instalacji elektrycznej w trzynastu tramwajach typu N8C-MF18polegającej na:

1) przyłączeniu przetwornicy statycznej MEDCOM typu PSM-30T(umiejscowionej na dachu pojazdu) do układu ładowania baterii akumulatorów orazukładu trójfazowego (oświetlenie, wentylatory dachowe, nagrzewnice),

2) przyłączeniu rejestratora danych REDBOX pro typuRBP1S1byja (umiejscowiony wewnątrz pojazdu) do nowej instalacji układusterowania,

3) demontażu i montażu aparatów i urządzeń elektrycznychwykorzystanych w poprzednim rozwiązaniu nieujętych w nowym projekcie,

4) demontażu i montażu instalacji elektrycznej n/n i W/N.Montaż nowych wiązek wykonany zostanie według dostarczonej dokumentacjitechnicznej na modernizację układów napędowych i sterowania,

5) podłączeniu wszystkich urządzeń i aparatów elektrycznychzamontowanych w tramwajach typu N8C-MF18,

6) montażu wszystkich nowych aparatów i urządzeń elektrycznychwykorzystanych w nowym projekcie,

7) wymianie nagrzewnic przedziału pasażerskiego i kabinmotorniczego dostosowanych do nowej instalacji elektrycznej i parametrówprzetwornicy statycznej,

8) wymianie wentylatorów dachowych dostosowanych do nowejinstalacji elektrycznej i parametrów przetwornicy statycznej,

9) wymianie wszystkich złączy kablowych n/n i W/N,

10) wymianie piasecznic na sterowane elektrycznie,

11) wymianie luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie,

12) pomocy przy uruchomieniu wagonów tramwajowych.


Komentarze