TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Bezpieczniej i wygodniej, nowe przystanki na trasie W-Z
InfoTram.pl - Opublikowano: 05.07.2017 22:43:11 1 komentarz
Bezpieczniej i wygodniej, nowe przystanki na trasie W-Z (foto: ZTM)

Na warszawskiej trasie W-Z przy Starym Mieście powstaną bezpieczniejsze i wygodniejsze przystanki – pasażerowie nie będą już wsiadali do tramwajów i autobusów z jezdni. Początek prac w piątek – poinformował stołeczny ZTM.

To będzie duża zmiana w tym miejscu – na wspólnym tramwajowo-autobusowym przystanku pasażerowie będą mieli dla siebie wyniesioną do poziomu wejścia do pojazdu platformę przystankową, która będzie połączona z chodnikiem. Dzięki temu będą mogli wygodnie wsiadać i wysiadać z niskopodłogowych tramwajów i autobusów. Autobusy będą mogły podjechać blisko do krawędzi platformy bo jej brzeg wyznaczy specjalny, wyprofilowany krawężnik. Samochody na wysokości przystanków będą musiały wjechać na wyniesioną platformę przystankową co poprawi bezpieczeństwo – konieczna będzie uważniejsza jazda i zmniejszenie prędkości.

Prace przy zmianie organizacji ruchu na wysokości przystanków będą się odbywały równocześnie z remontem trambuspasa na moście. Tramwaje Warszawskie naprawią ubytki w nawierzchni i wykonają w nowej technologii ok. 50-metrowy testowy odcinek nawierzchni. Nowa testowana nawierzchnia będzie betonowa i zespolona ze zbrojeniem płyty mostu.

Wszystkie te prace wymagają zamknięcia dla ruchu wiaduktu i Mostu Śląsko-Dąbrowskiego od wylotu tunelu do ul J. Sierakowskiego. Ten odcinek trasy W-Z będzie nieprzejezdny od 7 lipca od godz. 5.00 do 20 lipca. Na Pradze samochody będą kierowane na ul. J. Sierakowskiego. Na lewym brzegu Wisły możliwy będzie dojazd al. "Solidarności" do ul. Nowy Zjazd i do Wisłostrady oraz wjazd ul. Grodzką na al. "Solidarności" w kierunku pl. Bankowego. Nie będzie można wjechać na most z Wisłostrady. Objazdy zostaną poprowadzone do Mostu Świętokrzyskiego lub Mostu Gdańskiego. Od 21 lipca przywrócony zostanie ruch samochodowy, tramwaje wrócą na trasę W-Z w końcu lipca. We wszystkich etapach most będzie normalnie dostępny dla pieszych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
przystanek
  • www – 06.07.2017

    W zasadzie to powinni zrobić to co było planowane, a nie stosować półśrodki. Jak przystanek wiedeński na tej samochodowej autostradzie będzie bezpieczny to będzie super. Ale w tym miejscu z tak ogromną ilością linii tramwajowych i autobusowych to wcale nie jest takie pewne jak to twierdzi ZTM. Przecież jakiś śpieszący kierowca to pewnie się trafi. I to nie raz na dzień.A z tym kombinowaniem z nawierzchnią to powinni dać sobie w końcu spokój. Autobusy na moście nie powinny jeździć po torach tramwajowych. Chyba jeszcze nikt nie zbudował mostu stalowego coby nie pracował bez przerwy w pionie, a do tego dochodzi jeszcze nacisk przeciążonych autobusów. Jak ten beton się sprawdzi to będę naprawdę zdziwiony.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....