Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Chiny, Korea Południowa i Turcja wybrały technologie firmy Thales

infotram
20.06.2020 07:45
0 Komentarzy

Thales dostarczyswoje rozwiązanie SelTrac ™ Communications Based Train Control (CBTC) napotrzeby metra w Korei Południowej, Turcji i Chinach.

Nowy system zostanie zainstalowany na odcinku linii 2 wInczon, na linii M10 w Stambule i na linii 4 w Nanchang.

Inczon Metro, Linia 2

Linia nr 2 w Inczon jest częścią sieci metra w Seulu,obecnie modernizowaną w celu poprawy jej wydajności, dostępności iniezawodności. Thales, na podstawie umowy z DaeaTi, wiodącą koreańską firmą wdziedzinie technologii automatyki kolejowej, dostarczy nowy system sterowaniaruchem kolejowym. Wprowadzone modernizacje zwiększą pojemność zajezdni wInczon, dzięki czemu możliwe będzie obsłużenie dodatkowych sześciu nowych, zdalnie sterowanych pociągów. Nowy tabor,który zostanie dostarczony w 2021 r. będzie wyposażony w urządzenia pokładoweThales „Vehicle On Board Controller (VOBC)”. Linia nr 2 w Inczon zostałauruchomiona w lipcu 2016 roku. Po 4 latach liczba pasażerów korzystających zmetra podwoiła się: aktualnie korzysta z niej 180 000 osób dziennie. Thalesrealizuje projekty w Inczon od 2009 roku.

Stambuł Metro, LiniaM10

Linia M10 będzie pierwszą linią metra, którą dojedziemy domiędzynarodowego lotniska Sabiha Gokcen, drugiego najbardziej ruchliwego portulotniczego w Turcji. Będzie miała cztery stacje i 7,5 km torów. Głównymwykonawcą projektu jest spółka typu joint venture Gülermak-YSE. Firma Thalesbędzie odpowiadać za instalację systemu SelTrac™ CBTC na nowej linii M10.Rozwiązania firmy Thales są już wykorzystywane w tureckim metrze na linii M4.

Nowa linia M10 połączy port lotniczy z głównymi miastamiregionu. Dojazd z lotniska do Kaynarca zajmie 13 minut, do Kadikoy – 46 minut,a do Yenikapı leżącego po drugiej stronie cieśniny Bosfor – godzinę. Projektten jest jednym z priorytetów tureckiego rządu. Ma on poprawić transport wdużych miastach i połączyć węzły komunikacyjne o dużym znaczeniu.

Nanchang Metro, Linia4

Thales SEC Transportation System Company Limited (TST),spółka joint venture Thales z Shanghai Electric, dostarczy systemy sterowania dlanowej linii metra w Nanchang, największego miasta prowincji Jiangxi wewschodnich Chinach. Linia metra Nanchang 4 zostanie wydłużona od stacjiBaimashan do stacji Yuweizhou i połączy pięć dzielnic. Linia nr 4 ma całkowitądługość operacyjną 39,6 km, na co składa się 34,1 km torów podziemnych iobejmuje 29 stacji. Jest to najdłuższa linia metra w Nanchang, o największejliczbie stacji. Firma TST zna już nanchangską sieć, ponieważ wcześniejdostarczyła systemy sterowania ruchem kolejowym dla linii nr 1 i 2.

Ponadto 23 kwietnia została oddana do użytku linia nr 16metra Hangzhou, łącząca śródmieście Hangzhou z dzielnicą Lin'an. Ta bardzoszybka linia metra również wykorzystuje technologie dostarczane przez ThalesSEC Transport. (Thales)


Komentarze