TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Dyrektor ZTM Warszawa: Trzeba wymienić stopiątki
InfoTram.pl - Opublikowano: 13.12.2018 13:01:56 1 komentarz
Dyrektor ZTM Warszawa: Trzeba wymienić stopiątki

Na dzisiejszym (13 grudnia) spotkaniu z dziennikarzami Dyrektor ZTM Warszawa Wiesław Witek odniósł się do  przetargu na zakup nowych tramwajów dla stolicy.

Trzeba już pomyśleć o wymianie stopiątek – powiedział Wiesław Witek. I dodał, że obecnie nadal około 55-56% kursów jest wykonywanych przez tramwaje wysokopodłogowe. Spora część z nich, to jak powszechnie wiadomo, wyprodukowane jeszcze w zakładach Konstal Chorzów składy 105N i pochodne. Są również wagony 123N, które do Warszawy dostarczyła FPS. Mimo, że w Warszawie tramwaje te są dość dobrze utrzymane i w zdecydowanej większości wyremontowane, to wydaje się rzeczywiście, że ich czas mija.

Wszystko wskazuje na to, że na stołecznych torowiskach zastąpią je wagony, które dla Warszawy dostarczy Hyundai. Jak wiadomo w grze obecnie pozostaje dwóch producentów, właśnie koreański i PESA, której oferta przekroczyła budżet.

Najprawdopodobniej uda się rozstrzygnąć ten przetarg – stwierdził dziś Wiesław Witek. Na ostateczne podanie wyników będziemy musieli, według zapewnień Tramwajów Warszawskich, poczekać około dwa miesiące.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Warszawa
ZTM Warszawa
105Na
  • Edi666 – 14.12.2018

    Dowcip będzie jak Hyundai nie spełnia wymagań.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....