Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kampania 2018: Kandydat na wiceprezydenta Warszawy promuje III i IV linię metra

infotram
02.10.2018 12:05
0 Komentarzy

Chcemy rozmawiać zwarszawiakami i pokazać, że uczciwa, ambitna i pracowita Warszawa to niefrazes, to hasła możliwe do zrealizowania i my je realizujemy – powiedział wewtorek kandydat na wiceprezydenta Warszawy Piotr Guział.

We wtorek rano Guział spotkał z mieszkańcami stolicy przystacji Politechnika warszawskiego metra w ramach akcji „Nowe metro”promującej budowę III i IV linii metra, którą zapowiada kandydat ZjednoczonejPrawicy na prezydenta Warszawy Patryk Jaki.

Guział powiedział PAP, że w Warszawie w tej chwili jest dwarazy mniej stacji metra, niż w innych stolicach europejskich. „Metro wciążbuduje się w ślimaczym tempie” – ocenił.

Dodał, że „obecna prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz- Waltz zapowiadała, że cała pierwsza i druga linia metra powstaną w dwiekadencje, niestety tak się nie stało”. „Wyprzedzają nas jeżeli chodzio długość linii metra niemalże wszystkie środkowoeuropejskie stolice” -stwierdził Guział.

Przypomniał, że hasłem wyborczym Patryka Jakiego jest”Ambitna i uczciwa Warszawa”. „Uczciwa to taka m.in, w którejpolitycy, którzy zapowiadają coś, dotrzymują słowa, realizują to. AmbitnaWarszawa, czyli taka, gdzie stawiamy sobie dalekosiężne cele i do nich dążymy.Chodzi o to, żeby wykorzystać historyczną szansę jaką mamy, bo jest czas pokojuw Europie, jesteśmy w UE, są dodatkowe fundusze, a ta szansa przez Warszawę niejest wykorzystywana” – podkreślił Guział.

Zapowiedział, że spotkania z mieszkańcami Warszawy będą sięodbywać do wyborów od poniedziałku do piątku o godz. 7. i 9. oraz po południu ogodz. 16. i 18. „Zarówno w miejscach, gdzie powstaną nowe stacje metra IIIi IV linii, jak i w miejscach, gdzie jest już metro, czyli na trasie przebieguI i II linii po to, żeby wśród tych ludzi, którzy najlepiej wiedzą jakiekorzyści daje metro, promować ideę budowy III i IV linii” – powiedziałGuział.


Komentarze