TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Kolejne Tatry w Szczecinie
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 06.11.2012 13:37:48 6 komentarzy
Kolejne Tatry w Szczecinie

Tramwaje Szczecińskie zakupią od Berliner Verkehsbetriebe 42 używane wagony tramwajowe Tatra typu KT4Dt. Zgodnie z zamówieniem udzielonym przez przewoźnika mają one spełniać następujące warunki:

1. być zdolne do ruchu (poza jednym tramwajem ze szkodą powypadkową o numerze bocznym 7052),

2. być kompletne i estetyczne,

3. mieć usunięte reklamy z powierzchni wagonów,

4. mieć zdemontowane kasowniki, automaty do sprzedaży biletów oraz radiotelefony,

5. mieć zresetowany istniejący w nich systemy KWR oraz

6. być wyposażone w neutralne systemy zamków „typu szczecińskiego”. Za 42 wagony Tramwaje

Szczecińskie muszą zapłacić przedsiębiorstwu z Berlina 450 000,00 EUR bez VAT.

To kolejne wagony, które zostaną sprowadzone do Szczecina ze stolicy Niemiec. Zastąpią one najbardziej wyeksploatowane tramwaje typu 105N w latach 2012-2013. Obecnie trwa proces wyłaniania firmy transportowej, która wagony przewiezie. Wiadomo już, że co miesiąc do Szczecina dotrą 4 wagony, aż do września 2013 roku, kiedy przetransportowane zostaną ostatnie 2 pojazdy. Obecnie w Szczecinie eksploatowanych jest 32 wagonów Tatra KT4DtM oraz 52 tramwaje Tatra T6A2D. Wszystkie trafiły do stolicy Zachodniego Pomorza z Berlina w latach 2006-2008.    
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Tatra
Szczecin
Berlin
BVG
  • zUK – 09.11.2012

    Pytanie. W czym sa lepsze Tatry od naszych 105N. To konstrukcja z tego samego okresu z tym ze byly one dluzej produkowane. Nasze105N w chwili powstania byly nowoczesnymi tramwajami wiec co z nimi nie tak? Bardziej eksploatowane, gorszy servis itp. Byc moze Tatry sa troche mlodsze. Dlaczego Tatry wygrywaja z naszymi 105N?

  • Pt47 – 11.11.2012

    zUK już sam sobie częściowo odpowiedziałeś. Tatry jeździły po duuużo lepszych torach, są bardziej zadbane i lepiej serwisowane a do tego były zmodernizowane w latach 90-tych i komfort jazdy jest lepszy. Też szkoda mi 105tek ale oczywiście liczy się ekonomia. Podobno koszt zakupu jednej Tatry jest mniejszy niż dobra modernizacja 105ki.

  • sihi – 12.11.2012

    Lepiej 10 Newagow niz 40 starych Tatr!

  • badacz xx – 12.11.2012

    1.Tatra ma się do 105N jak Mercedes do Fiata125. (Rozruch impulsowy, sterowanie joystick'iem, klimatyzacja kab.) mniej tańczą na krzywych torach. Wnętrze bardzo ergonomiczne. Rzadko się psują. Wadą (dla torów)jest duża masa. Niemcy wolą sprzedać nam - niż zezłomować. 2. W dalszym ciągu nie wiadomo - gdzie to się pomieści (+Swingi) - nowej zajezdni prędko nie będzie - czy modernizacje też pójdą na złom? 3. Ale boję się, że Szczecin zaczyna realizować politykę: "lepiej robić nowe - niż myć (oliwić,malować) stare"

  • Piotr – 13.11.2012

    Szkoda 105 ale część z nich jest na prawdę w kiepskiej kondycji. Trzeba pamiętać że oprócz Tatr i Swingów będzie także albo 6 albo 5 składów moderusów Alfa. Więc jakieś tam 105 i pochodne zostaną. Jeżeli by się okazało że mają zezłomować zmodernizowane 105 to mogli by je oddać do Gorzowa gdzie tabor się sypie na potęgę. Sądzę, że nie pogardzili by takimi wagonami. A co do samych Tatr to ogromnym minusem jest to, że latem idzie się w nich ugotować bo mają małe uchylne okienka.

  • erap2 – 16.05.2013

    W Gorzowie prezydent myśli tylko i wyłącznie o likwidacjii a nie zakupach tramwaji.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....