TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Lwowska Tatra KT4 zmodernizowana [FILM]
InfoTram - Opublikowano: 21.06.2016 13:01:18 13 komentarzy
Lwowska Tatra KT4 zmodernizowana

Lvivelectrotrans zaprezentował zmodernizowaną Tatrę KT4. Drugi pojazd jest już odbudowany w 70%, do końca roku co najmniej cztery takie wagony wyjadą na trasy.

Modernizacja wagonu to koszt około 500 tys. hrywien. Tramwaje w trakcie remontu otrzymują nowe wnętrze z wymienionymi siedzeniami i klejone szyby czołowe. Są montowane także nowe światła przeciwmgielne. Wzmacniana jest konstrukcja. Pojawiła się również klimatyzacja w kabinie motorniczego, a także system informacji pasażerskiej.

Czas realizacji zadania to około półtora miesiąca. Remont jest wykonywany samodzielnie przez pracowników Lvivelectrotrans. Równocześnie mogą być remontowane cztery wagony.

Obecnie zmodernizowana Tatra jest w fazie testów. Na trasę wyjedzie najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu. Będzie go można spotkać na linii nr 2 lub nr 3.

Średni wiek lwowskich tramwajów to ponad 29 lat. Przewoźnik nie ma jednak pieniędzy na zakup nowych jednostek, stąd decyzja o rozpoczęciu modernizacji. W planach jest również budowa członu niskopodłogowego, który mógłby zostać wstawiony do wagonów Tatra.

Z nowych pojazdów w mieście można spotkać jedynie dwa zakupione ostatnio trzyczłonowe Elektrony.


 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tatra
modenizacja
Lvivelectrotrans
  • xyz – 21.06.2016

    Widzę , że ukraińce wymyślili miękki plastik.

  • szamo – 21.06.2016

    Po prostu szal

  • glober – 21.06.2016

    banderowski szajs!!!

  • WK – 21.06.2016

    Wygląda, delikatnie mówiąc, koszmarnie!

  • bunio – 21.06.2016

    O kkkkkkkkkkkkkkk............wa.

  • fraszi – 21.06.2016

    Trochę podobnie jak u kacapów z Moskwy !

  • szok – 22.06.2016

    ma sa kra :o

  • fromex – 22.06.2016

    ???? ?????? ??????'?Wynika z nich, że na tramwajach się nie skończy. Porównanie cen Pesy i Elektrona też wiele mówi, na ile obiecujący jest ten rynek.Ale logika w zasadzie właściwa: zamiast stać w krzakach lepiej żeby jeździły.

  • advisor – 22.06.2016

    Widzę, że Ukraińcy mają dziwną definicję miękkich foteli... i gdzie on ma ten system informacji pasażerskiej? Bieda straszna, ale lepsze to, niż gdyby stał w krzakach i rdzewiał.

  • Combino – 22.06.2016

    ^^ advisor, fakt że to biedna moderna,ale z drugiej strony w przeliczeniu na nasze za 80 tys. PLN... czyli jak na tramwaj to żadne pieniądze. Ale z drugiej strony Odessa za swoje bieda-nówki (fakt,że biedne nawet jak na b. ZSRR) czyli K1M zapłaciła ileś tam czasu temu w przeliczeniu tyle co za Autosana w wersji krótkiej...

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzz – 22.06.2016

    Szkoda, że nie dali niskiego członu.

  • JM2A – 28.06.2016

    Wygląda delikatnie mówiąc nie najlepiej, ale tramwaj nie ma ładnie wyglądać tylko jeździć i wozić pasażerów, a nie stać w krzakach, jak pewne produkty pewnej firmy....A tak nawiasem mówiąc może by podarować lwowiakom nasze 105 np z Łodzi ?Pytanie , czy je zechcą ?

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 28.06.2016

    Już lepiej będzie jak Lwów odremontuje sobie te swoje KT4 + doda do nich niski człon, niż miałby ściągać trupy z Łodzi, do których nie da się domontować niskiej podłogi, a doprowadzenie ich do stanu używalności kosztowałoby więcej niż modernizacja tego co obecnie posiadają.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....