Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Metro rozstrzygnęło kolejny przetarg

infotram
22.06.2018 11:22
0 Komentarzy

Dziś, 22 czerwca,wybrany został wykonawca w przetargu na zaprojektowanie i budowę ostatniegoodcinka II linii metra na Bemowie, od planowanej stacji Powstańców Śląskich dostacji Techniczno-Postojowej Mory.

Wybraliśmy wykonawcębudowy metra dla odcinka Mory+3. To niewątpliwie kluczowy etap inwestycji.Metro dojedzie na Bemowo, a jego sprawne funkcjonowanie zapewni nowa stacjatechniczno-postojowa – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent m.st.Warszawy. W ramach kontraktu powstanątrzy stacje pasażerskie, stacja techniczna Mory oraz parking P&R. Dziękitemu warszawiacy z Bemowa w 20 minut dojadą do centrum – dodaje.

Najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm: ASTALDIS.p.A., Gülermak Ağir Sanayi Іnşaat ve Taahhüt A.Ş., Gülermak Sp. z o.o.

Konsorcjum zaoferowało wykonanie przedmiotu zamówienia zakwotę brutto: 1.622.951.790 zł.

Wśród kryteriów wyboru znalazły się:

· cena – 60proc.

· skrócenieczasu wykonania – 8 proc.

· przedłużenieokresu rękojmi – 32 proc.

Wyłoniony w przetargu wykonawca będzie miał max. 50 miesięcyna zaprojektowanie i wybudowanie trzech stacji metra oraz niemal czterechkilometrów podwójnego tunelu i Stacji Techniczno-Postojowej Mory.

Ostatnie stacje II linii metra, zaplanowane to:

· stacja C03Lazurowa – po południowej stronie ul. Górczewskiej, w rejonie ul. Lazurowej,

· stacja C02Chrzanów – w rejonie skrzyżowania ul. Szeligowskiej z planowanym przedłużeniemul. Człuchowskiej,

· stacja C01Połczyńska – w rejonie ul. Sochaczewskiej i Połczyńskiej.

Za ul. Połczyńską, w sąsiedztwie Instytutu Energetyki, naponad 26 hektarach wybudowana zostanie Stacja Techniczno-Postojowa Mory, zhalami postojowymi i serwisowymi, magazynami oraz zapleczem technicznym IIlinii metra.


Komentarze