TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Naprawa pokolizyjnego Swinga nie idzie łatwo. Mamy powtórkę
InfoTram.pl - Opublikowano: 03.09.2020 12:45:05
Naprawa pokolizyjnego Swinga nie idzie łatwo. Mamy powtórkę (foto: TW)

Tramwaje Warszawskie próbują naprawić pokolizyjnego Swinga o numerze 3197. Póki co musiały powtórzyć przetarg na opracowanie dokumentacji naprawczej.

Tym razem oferty można składać do 15 września 2020 roku.

Zakres uszkodzeń tramwaju to:

1. Człon D strona lewa: Poszycie boczne – wgniecione do środka pudła, Dwa pakiety szyb bocznych – rozbite.

2. Człon E lewa strona: Blacha przy przegubie – oderwana od poszycia, Panel boczny tylny, Osłona wózka.

3. Podwozie Liczne drobne obicia podwozia człon D i E, Liczne obicia ramy wózka w członie E, Do uszkodzeń podwozia doszło wskutek kontaktu z tłuczniem po wykolejeniu.

4. Wnętrze człon D Ściana boczna lewa – ugięcie z przemieszczeniem siedzeń, Poręcze pionowe siedzeń – uszkodzone 2 szt.

Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. W postępowaniu mogą wziąć udział ci, którzy spełniają warunki:

1. Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, co najmniej trzy dokumentacje naprawcze lub konstrukcyjne nadwozia pojazdu szynowego, na podstawie których wykonano naprawę, modernizację lub wykonano nowe konstrukcje nadwozia tego pojazdu szynowego.

2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie wykwalifikowaną kadrę pracowników, tj. co najmniej jedną osobę z tytułem magistra inżyniera w zakresie mechaniki i budowy maszyn lub materiałoznawstwa oraz co najmniej jedną osobę posiadającą stosowane uprawnienia do przeprowadzania badań nieniszczących (MT, PT lub UT).

b. Poprzez odpowiedni potencjał techniczny Zamawiający rozumie posiadanie odpowiedniego oprogramowania umożliwiającego zapis plików stanowiących dokumentację techniczną w formatach DXF, STEP lub DWG.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
Swing

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....