TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Segedyńskie Swingi w komplecie
PESA/INFOTRAM - Opublikowano: 25.05.2012 11:21:51 6 komentarzy
Segedyńskie Swingi w komplecie

Bydgoska PESA zakończyła dostawy wagonów Swing 120Nb dla węgierskiego miasta Szeged. Transport ósmego i dziewiątego wagonu został zrealizowany, a tym samym dobiegło końca wykonywanie kontraktu zawartego między stronami 22 października 2009 roku. Z tej okazji władze Szegedu organizują już w najbliższą sobotę 26 maja o godz. 15 specjalny tramwajowy show - paradę \'szynowej segedyńskiej floty\' m.in. z udziałem dwóch Swingów wyprodukowanych w Bydgoszczy.

Przypomnijmy. Tramwaj dla Szegedu ma długość 30,1 m, składa się z pięciu członów, posiada trzy szkielety obrotowe, sześć wejść oraz 40 miejsc siedzących i jedną kabinę motorniczego. Jednorazowo może przewozić na swoim pokładzie 209 osób. Ich wygodzie służy klimatyzacja i elektroniczny system informacji pasażerów. Pierwszy z zakontraktowanych wagonów PESA Swing 120Nb dotarł do odbiorcy 5 października 2011 roku. Za wszystkie dziewięć wagonów Szeged musiał zapłacić 18 mln euro.

Przypomnijmy, iż Swingi kursują już w polskich miastach –Gdańsku, Szczecinie i Warszawie. Segedyn to pierwszy zagraniczny tramwajowy kontrakt PESY. Producent z Bydgoszczy pokonał w przetargu 8 rywali z całej Europy. Węgierskie Swingi różnią się nieco od wagonów eksploatowanych w Polsce. Gabarytowo, układem sterowania, wyglądem wnętrza, a także malowaniem, które jest typowo „segedyńskie”.

Dołącz do nas na Facebooku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PESA
Swing
Szeged
  • filipesso – 26.05.2012

    jak dla mnie tona pierwszej fotce jest jednak Swing dla Warszawy...widać po skosach;-)

  • sphinx – 28.05.2012

    W artykule stosuje się zamiennie nazwę miasta Segedyn oraz Szeged. Ta druga forma w języku polskim jest niepoprawna ponieważ jest to po prostu słowo węgierskie. Czyli powinno być "dla węgierskiego miasta Segedyn", "władze Segedynu", "tramwaj dla Segedynu" itd.

  • mario – 28.05.2012

    To jest nazwa własna, a ta nie powinna ulegać spolszczeniom. Szeged to Szeged.

  • sphinx – 28.05.2012

    Rozumiem, że tegoroczne igrzyska będą w brytyjskim mieście London, siedziba UE to Bruxelles, "stolicą" mody jest Milano, nie Mediolan? Nazwy miast są spolszczane - mamy Londyn, Brukselę, Mediolan i Segedyn.

  • Jolanta – 07.06.2012

    Używasz również nazwy Celowiec? Czy raczej Klagenfurt?

  • A – 10.06.2012

    Celowiec to nazwa historyczna, niestosowana oficjalnie. W przeciwieństwie do Segedynu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....