TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Skycash odpowiada mPay
Transinfo.pl - Opublikowano: 12.10.2017 13:25:29 1 komentarz
Skycash odpowiada mPay

Mastercard poinformował o ofertach specjalnych przygotowanych z myślą o konsumentach w ramach kampanii edukacyjnej "Warto Bezgotówkowo", której kulminacja przypada na dni 16-20 października.

Inicjatywa ta, podjęta przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności oraz objęta patronatem przez Ministerstwo Rozwoju i Ministerstwo Finansów, ma na celu zachęcać konsumentów dokorzystania z płatności bezgotówkowych. Mastercard w ramach kampanii zaoferuje użytkownikom programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials dodatkowe punkty zazakupy, zaś korzystającym z aplikacji SkyCash – bilety na komunikację miejską za połowę ceny. Włączenie się firmy w inicjatywę "Warto Bezgotówkowo" stanowi element długofalowej strategii Mastercard nakierowanej na popularyzację płatności bezgotówkowych w Polsce.

W dniach16-20 października br. uczestnicy programu Mastercard Priceless Specials otrzymają punkty zazakupy zrobione nie tylko uponad 60 stałych partnerów programu, ale też wdowolnym innym stacjonarnym punkcie handlowo-usługowym lub sklepie internetowym wPolsce. Za każde wydane 5 PLN konsument otrzyma 1 pkt, a zebrane w ten sposób, dodatkowe punkty będzie mógł wymienić na atrakcyjne nagrody z katalogu. Warunkiem jest dokonanie płatności kartą Mastercard zarejestrowaną w programie.

Dodatkowo, w Dniu Płatności Bezgotówkowych, który przypada na 19października, użytkownicy aplikacji mobilnej SkyCash za dowolny, jednorazowy bilet komunikacji miejskiej do7PLN zapłacą połowę ceny, jeśli opłaty dokonają kartą Mastercard zarejestrowaną waplikacji. Promocja obejmie wszystkie 64 miasta, w których działa SkyCash, ibędzie dostępna do wyczerpania przewidzianej puli biletów. Jest to kolejna tego typu akcja, obok trwającej odpoczątku października promocji mPay, w której pasażerowie mogą otrzymać bilet zazłotówkę, jeśli płatności dokonają za pośrednictwem portfela cyfrowego Masterpass.

"Osoby, które regularnie płacą kartą, już zdają sobie sprawę, że jest to wygodne, szybkie ibezpieczne. Jednocześnie wciąż wielu Polaków nadal z przyzwyczajenia częściej niż po kartę płatniczą sięga pogotówkę. Kampanie takie jak "Warto Bezgotówkowo" są potrzebne, aby przypominać o korzyściach z płacenia kartą tym konsumentom, którzy jeszcze nie zdążyli się do nich przekonać" – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Działania w ramach kampanii "Warto Bezgotówkowo" są elementem strategii, wramach której Mastercard popularyzuje obrót bezgotówkowy zarówno wśród przedsiębiorstw, instytucji, jak ikonsumentów. Do inicjatyw podejmowanych przez firmę należą skierowane dokonsumentów działania edukacyjne i promocyjne, rozwój innowacyjnych technologii płatniczych oraz projekty biznesowe. Mastercard wspierał na przykład loterie bezgotówkowe, gdzie potwierdzenie płatności kartą pełniło rolę kuponu uprawniającego do udziału w losowaniu atrakcyjnych nagród. W ramach kampanii charytatywnych firma nagradza też zakupy opłacone kartą, przekazując za każdą transakcję datek na szczytne cele, jak ma to miejsce w czasie akcji na rzecz agendy ONZ World Food Programme. Mastercard promuje płatności kartą również m.in. przez program telewizyjny "Drzewo marzeń" oraz platformę BezcenneNiespodzianki.pl.

Dzień Płatności Bezgotówkowych jest centralnym elementem kampanii edukacyjnej "Warto Bezgotówkowo". Inicjatywy partnerów akcji, z których mogą korzystać konsumenci, sądostępne na stronie internetowej https://wartobezgotowkowo.pl/.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Mastercard
Skycash
  • Damian – 14.10.2017

    Słaba ta odpowiedź SkyCash . Promocja trwająca jeden dzien, 50% prabatu i płatność tylko kartami Mastercard vs. promocja z pulą 100 tys. biletów po 1 zł każdy i płatność dowolną kartą zapisaną w Mastrerpass.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....