TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Stadler: Przede wszystkim bezpieczeństwo
InfoTram.pl - Opublikowano: 06.11.2017 15:20:27 16 komentarzy
Stadler: Przede wszystkim bezpieczeństwo

Stadler ma sprawdzone rozwiązania, które wykorzystuje przy budowie tramwajów – mówi nam przedstawiciel producenta Grzegorz Modrykamień. Jakie?

Otóż firma opiera się na sprawdzonych, szwajcarskich modelach. I tak przy produkcji pojazdów dla Ostrawy wykorzystane zostanie doświadczenie zdobyte przy konstruowaniu i produkcji tramwajów Tango dla Bazylei, Genewy czy Aarhus w Danii. To sprawdzone rozwiązania, które zdały egzamin na rynku. Tramwaje Tango spełniają normy crash testów, co potwierdza ich nowoczesną konstrukcję – stwierdza Grzegorz Modrykamień. Tramwaj dla Ostrawy będzie odpowiadał rygorystycznym normom bezpieczeństwa – dodaje przedstawiciel Stadlera.

Dla producenta priorytetem jest zatem bezpieczeństwo. Prezentując tramwaj dla Ostrawy nie mówimy o rzeczach oczywistych, takich jak niskopodłogowość, klimatyzacja czy wózki obrotowe, które dla wielu producentów są wyznacznikiem nowoczesności. U nas jest to podstawa. Zwracamy natomiast olbrzymią uwagę na bezpieczeństwo pasażerów, motorniczego, ale także pieszych. Znalazło to odzwierciedlenie chociażby w kształcie i budowie nosa pojazdów dla Ostrawy – wyjaśnia Grzegorz Modrykamień. Na prezentacji podczas spotkania IGKM w Gdańsku mogliśmy się przekonać, że Stadler rzeczywiście duży nacisk kładzie na czoło wagonu. Jest ono skonstruowane w taki sposób, że w przypadku potrącenia pieszego, nie zostaje on wciągnięty pod pojazd, a odbija się od niego. W konsekwencji ewentualne obrażenia ofiary wypadku są znacznie mniej poważne, niż po dostaniu się pod tramwaj. Taka sytuacji skutkować musi nierzadko koniecznością wykorzystania specjalistycznego sprzętu do wyciągnięcia poszkodowanego, a wtedy czas udzielenia pomocy wydłuża się, co może okazać się w skutkach tragiczne.

A zatem bezpieczeństwo przede wszystkim. I to niezależnie od tego, w której fabryce budowany jest dany pojazd, musi on spełniać rygorystyczne normy. Pojazdy produkowane w siedleckim zakładzie, który dostarczy tramwaje dla Ostrawy, podlegają takim samym normom, standardom i procedurom jakościowym, jak pojazdy powstające w innych zakładach Stadlera, np. w Szwajcarii – stwierdza przedstawiciel firmy.

Dotyczy to rzecz jasna nie tylko tramwajów, ale także pociągów budowanych przez Stadlera. Jak już informowaliśmy na łamach infoRail.pl zaprezentowany na Trako Flirt dla GYSEV spełnia wymagania najnowszych standardów TSI oraz najnowszych norm bezpieczeństwa zderzeniowego (EN 15227).



Sprawdź też:
Stadler
bezpieczeństwo
Tango
  • YbG – 06.11.2017

    Mielismy to juz 10 lat temu

  • Haha – 06.11.2017

    Brzydal. Tak samo jak ezety ma brzydkie.

  • krako – 06.11.2017

    Równie dobre są produkty NEWAG-u .

  • Plati – 06.11.2017

    @Haha czoło na pewno ładniejsze niż niektórych produktów naszego narodowego producenta z Bydgoszczy.

  • bun – 06.11.2017

    @Plati. No, takie niemieckie! Projektant płakał jak projektował.

  • haha – 06.11.2017

    Niemiec pod kocem klepał :D

  • krakus – 06.11.2017

    A od kiedy Stadler to niemiecki produkt ?

  • albert – 06.11.2017

    W Krakowie takie bym widział

  • sanders – 06.11.2017

    @krako -A co z Newagiem 126N wrócił do Krakowa ?

  • Krak – 07.11.2017

    Newag 126N kursuje po mieście jednak znowu znajduje się na zajezdni w Podgórzu. Wagon ogólnie zadbany i bez problemów jak u PESY jeździ.

  • bun – 07.11.2017

    @krakus Chodzi o taki dżizajn proniemiecki, coś ala Tramino Lipsk. Gdyby Pesa wypchnęła takie brzydactwo, to na forum byłby śmiech przez pół roku, na ale że to Stadler, to och i ach.

  • Jo-jo – 07.11.2017

    Fachowcy od designu się znaleźli, psia twoja mać.

  • bun – 07.11.2017

    Aż redakcja się ugięła pod naciskiem i wywaliła zdjęcie tego szkaradztwa. nowe troszkę lepsze :)

  • jaki – 08.11.2017

    @Krak - Newagu 126N nie ma w Krakowie pojechał do Sącza

  • Aw – 09.11.2017

    Charakterystyczny wygląd przedniej partii wagonu wynika z chęci ochrony osób, które znajdą się w kontakcie z tym fragmentem tramwaju przed wciągnięciem pod wagon.
    Taki kształt przodu spowoduje odrzucenie pieszego i nie powinien on dostać się pod wagon.
    Może szczególnie piękny ten przód nie jest, ale liczy się bezpieczeństwo bierne.

  • mechanik – 11.11.2017

    Raczej nie ... dla was to smarowanie i najlepszy lep/smar.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...