TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Stopiątki to już tylko 40% floty Tramwajów Warszawskich
InfoTram.pl - Opublikowano: 03.10.2019 15:28:02 2 komentarze
Stopiątki to już tylko 40% floty Tramwajów Warszawskich

44 lata minęły jak jeden dzień! A dokładniej, na przełomie września i października 1975 Warszawa wzbogaciła się o pierwsze wagony typu 105N, które w kolejnych wersjach można zobaczyć prawie w każdym polskim mieście z tramwajami.

To najbardziej popularny model tramwaju w Polsce. Zbudowano go w aż 3565 egzemplarzach. Klasyczne stopiątki to już tylko 40% floty przewoźnika. Najstarsze z nich pochodzą z przełomu lat 80. i 90.

Wkrótce zastąpi je nawet 213 niskopodłogowców od Hyundaia, na które Tramwaje Warszawskie podpisały umowę w czerwcu 2019 roku. Warszawie będzie wtedy miała nawet 500 wagonów z niską podłogą, przyjaznych osobom z niepełnosprawnościami i rodzicom z dziećmi w wózkach. A dla stopiątek przewoźnik szykuje miejsce w swojej historycznej kolekcji…



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
105Na
  • PetKo – 03.10.2019

    Warto zwrócić uwagę, że dostawy kolejnych wersji 105ek trwały w Warszawie przez całe lata 90 i ostatnie dostarczono w początkach XXI wieku, a więc mają obecnie mniej niż 20 lat. Większość polskich miast zakończyła zakupy 105ek z początkiem lat 90. To, w połączeniu z ogólnie dobrym poziomem utrzymania pojazdów powoduje iż te tramwaje prezentują się lepiej niż w większości pozostałych miast z sieciami tramwajowymi.

  • Combino – 05.10.2019

    @Robert Myrcha: szukasz przyczyny nie tu gdzie trzeba. 105-ki nie wjadą ani na AK ani na Nowolipie,czyli już odpadają linie 2,3,4,6,7,10,11 i 12; zostają 5,8 i 9,ale wtedy na 9-ce muszą być do końca remontu dwukierunki,a poza tym Stogi i Przeróbka (zwłaszcza Stogi!) zaczynają biadolić po całym mieście jak to się ich traktuje jak mieszkańców drugiej kategorii i że oni też mają prawo do nowoczesnych tramwajów i takie tam...). Czyli akwariów by i wystarczyło,ale nie można wszystkich akwariów puścić na 5,8 i 9,bo pasażerowie tych linii się zagotują. @PetKo: dokładnie. W pozostałych miastach (poza Szczecinem,w którym i N-ki najdłużej przetrwały,nie licząc półhistorycznej linii w Bytomiu) akwaria w zasadzie już sięgnęły wieku naturalnej wymiany taboru; w Warszawie jeszcze im do tego brakuje,a przecież jeszcze są Hipolity

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....