TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaje do Pabianic zawieszone
InfoTram.pl - Opublikowano: 12.05.2017 16:49:08 15 komentarzy
Tramwaje do Pabianic zawieszone

W związku z złym stanem sieci trakcyjnej w Pabianicach od najbliższej niedzieli, 14 maja, zostanie zawieszone kurowanie tramwaju linii 41 do Pabianic.

MPK Łódź poinformowało, że zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępczą linia Z41.

Linia 41 kursować będzie na trasie: PLAC NIEPODLEGŁOŚCI – Pabianicka - CHOCIANOWICE IKEA, zaś linia Z41 pojedzie trasą: CHOCIANOWICE IKEA – Pabianicka, Łódzka, Warszawska, Zamkowa, Łaska– DWORZEC PKP PABIANICE.

MPK poinformowało, że autobusy linii Z41 będą zatrzymywały się w rejonie przystanków tramwajowych, na przystankach autobusowych oraz na przystankach tymczasowych:

- kierunek Dworzec PKP:

- Chocianowice Ikea

- Łódzka – Mały Skręt (A+T)

- Łódzka – Ksawerów (A)

- Łódzka - Widzew Żdżary (A+T)

- Łódzka – Teklin (A+T)

- Łódzka – Dąbrowa(A+T)

- Warszawska / Duży Skręt (A+T)

- Warszawska – Tkaniny Techniczne

- Warszawska / Sikorskiego (A)

- Warszawska / Kapliczna (T)

- Warszawska / Poprzeczna (T)

- Zamkowa / Zamek (A+T)

- Zamkowa / św. Jana (T)

- Zamkowa / Traugutta (tymczasowy)

- Zamkowa / Lutomierska (A+T)

- Zamkowa / Staszewskiego (A+T)

- Łaska / Mielczarskiego(T)

- Łaska / Węglowa (A)

- Dworzec PKP (A - dla wysiadających)

- kierunek Duży Skręt:

- Dworzec PKP (A - dla wsiadających, przy wiacie)

- Łaska – Tkacka

- Łaska / Mielczarskiego (T)

- Zamkowa / Konopnickiej (A+T)

- Zamkowa / Wyspiańskiego (A+T)

- Zamkowa / Waryńskiego (T)

- Zamkowa / Kilińskiego (T)

- Zamkowa / kościół św. Mateusza (T)

- Warszawska / Poprzeczna (A+T)

- Warszawska / 3 Maja (T)

- Warszawska / Nawrockiego (A)

- Warszawska / Tkaniny Techniczne (tymczasowy)

- Warszawska / Duży Skręt (A+T)

- Łódzka – Dąbrowa(A+T)

- Łódzka – Teklin(A+T)

- Łódzka - Widzew Żdżary

- Łódzka – Ksawerów

- Łódzka – Mały Skręt (A+T))

- Pabianicka - Długa

- Pabianicka – Chocianowicka

- Pabianicka – Długa

- Chocianowice Ikea



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
Pabianice
linia
  • kolejFAN – 12.05.2017

    Bye bye Pabianice forever.

  • esbek – 12.05.2017

    Na szczęście zdążyłem trasę sfilmować.

  • PetKo – 13.05.2017

    :(

  • hjt32 – 13.05.2017

    Czy to już the end ?

  • iore – 13.05.2017

    @esbek: w ostatnim momencie :) Właśnie kończę oglądać trasę powrotną. Skręć resztę podmiejskich dopóki jeszcze są.

  • Zbiorkom – 13.05.2017

    Pabianice i Ksawerow w wakacje wyremontują trakcje za milion zł potem tramwaje maja wrócić. Przetarg ogłoszony pare dni temu. Poza tym Pabianice i Ksawerow złożyły wniosek do RPO . Wyniki w sierpniu. Zobaczymy

  • Tomek – 14.05.2017

    nóż w kieszeni się otwiera kiedy czyta się takie informacje.Na 13 dla urzędasów jest. Na datacje na patologie zwane partiami politycznymi jest. Na nowe posadki dla krewnych i znajomych w budżetówce jest, ale na to co służy ludziom nie ma. O kant d... potłuc takie państwo.Proponuję jednorazowo ograniczyć pensje w MiB o 10-20%, dodatkowo o taką samą ilość obciąć budżet na dany miesiąc i wszelakie uposażenia w UM Pabianic, UM Województwa Łódzkiego oraz UM Łodzi i już będzie kasa na remont.

  • advisor – 14.05.2017

    @TomekZdziwiony jesteś? Od początku było jasne, że tak będzie. Łódź jest koszmarna pod wieloma względami, a pod względem zarządzania jest w czołówce najgorszych. Od dawna widać, że miasto chce wykończyć tramwaj regionalny, bo "za drogo", "nie da się", "mieszkańcy nie chcą". Teraz zawieszą, za parę miesięcy powiedzą, że inwestycja jest nieopłacalna, torowisko się zaora i cześć pieśni. Ale na bezsensowną trasę W-Z i bizantyjski dworzec Łódź Fabryczna, gdzie nic nie jeździ to pieniądze są, i to grube miliardy. Aż chce się Pazurę zacytować...

  • ewka – 14.05.2017

    Szkoda

  • Tomek – 14.05.2017

    @advisor,nie, zdziwiony nie jestem, raczej to (za przeproszeniem) wku...ie, że coś takiego dzieje się w kraju który nie leży w Afryce ale po środku Europy. Sytuacja z tramwajami do Pabianic jest tym bardziej kuriozalna, że co chwila gadające głowy polityków czarują o rozwoju elektromobilności itp. itd. kiedy ich odpowiednicy niższego szczebla (pierdzący w stołki w sejmikach wojewódzkich, radach gmin, powiatów, miast) jednocześnie bez jakiekolwiek głębszej refleksji kasują jeden z najbardziej ekologicznych form transportu miejskiego jakim jest tramwaj... Płakać się chce jeszcze bardziej kiedy człowiek uświadomi sobie jak wiele pieniądze są marnotrawione na rzeczy tak naprawdę zbędne dla 99% społeczeństwa (dotacje na partie polityczne, premie dla urzędników za ich "ciężką pracę", dotacje dla jakiś pseudo teatrów itp. itd.) a nie ma jednej czy dwóch baniek na remont trakcji. Przecież w skali województwa a tym bardziej państwa to nie są żadne pieniądze. Jeżeli jeden szczebel (np. gmina/miasto) nie jest w stanie sfinansować koniecznego remontu to powinien go wesprzeć inny (np. województwo czy też choćby samo Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa). Żyjemy jednak w Polsce i tym samym w tej republice kolesi od 89' wszystko stoi na głowie... :( Proponuję politykierom z Łodzi umówić się na wódkę z Frankiewiczem z Gliwic. Będą sobie mieli o czym panowie porozmawiać, wszak ma chłopina ze Śląska doświadczenie w (za przeproszeniem) uwalaniu transportu szynowego :(

  • www – 15.05.2017

    O co w zasadzie chodzi? MPK przejęło/zlikwidowało podmiejskich przewoźników, ale za infrastrukturę nie odpowiada?! Jeżeli tak ma być jak teraz to trzeba odebrać MPK zabawki i utworzyć na powrót firmę zajmującą się obsługą tramwajów podmiejskich. Z jakiej niby racji za tory i całą infrastrukturę nie odpowiada MPK? Skoro z niej korzysta powinno za nią płacić. I byłyby pieniądze na remonty. Wygląda na to, że korzystają z niej za darmo przez co nie ma środków na utrzymanie i remonty? MPK zarabia, ale nie ponosi kosztów. Nie rozumiem. Gdzie tak jest w Polsce, poza Krakowem, który taki podział utrzymuje, z tym, że oba podmioty należą do Krakowa?Tutaj tory i infrastruktura należą do gmin, a MPK po prostu sobie z nich korzysta i jeszcze zarabia na kursach?

  • www – 15.05.2017

    Inna sprawa, że środki z UE powinny być przeznaczone przede wszystkim na rozwój komunikacji w gminach, których normalnie na to nie stać. Choćby właśnie na istniejące podmiejskie tramwaje. Wydawanie środków UE na komunikację w bogatych dużych miastach najmądrzejsze to nie jest.A całkowitą głupotą jest wydawanie pieniędzy na autobusy w dużych miastach. Co przewoźnicy dostają autobusy za darmo, a kasują pasażerów, którzy faktycznie kupili im te autobusy? To nie jest ani logiczne, ani uczciwe.Pieniądze na tramwaje powinny w końcu iść na tramwaje, a nie na ulice wokół. Tramwaj w nowych inwestycjach zbyt często jest traktowany jako dodatek do przebudowy ulic do rozmiarów autostrady. Chcą budować autostradę w mieście to niech ją zbudują za swoje.

  • andrzejh69 – 15.05.2017

    A ty @Tomek za darmo społecznie przygotujesz projekt, przetargi, umowy, dokonasz odbioru przedmiotu zamówienia. Jak to zrobisz to wtedy możesz wypowiedzieć się czy ktoś słusznie albo niesłusznie otrzymuje takie czy inne wynagrodzenie.

  • tepe – 15.05.2017

    Lutomiersk zlikwidowany, teraz Pabianice. W wakacje do kasacji idzie Zgierz Ozorkowem. Na koniec wakacji do ścięcia Konstantynów. Taki plan ma obecnie rządząca opcja polityczna. Pośpiech za wszelką cenę by przed wyborami ni tyle co tory wyrwać ale przebudować pas drogi by nie można było tego odbudować. Pani prezydent, ZDiT, UMŁ nie maja nic do gadania tylko pracownik MNPK poseł PO pan Medrzak wysyłając liścik około 15-tej. w piątek . Czuje się silny bo marsząłek województwa p. Stępień chce jak najszybszej likwidacji jakiejkolwiek komunikacji podmiejskich bo będzie konkurować z ŁKA.

  • Tomek – 15.05.2017

    @andrzejku,ja przede wszystkim nie siedzę na państwowym garnuszku udając, że ciężko "pracuję", produkując tony makulatury. Jestem natomiast jednym z wielu pośród milionów, który na tę urzędniczą chmarę musi zarobić - realnie a nie na niby pracując w sektorze prywatnym (i czytając twój komentarz domyślam się, że również i na ciebie). Płacę haracz miesiąc w miesiąc do sakiewki państwa, które jest gorsze niż mafia i co otrzymuję? m. in. to co jest opisane w powyższym artykule, wszak musi być najpierw na pensje dla budżetówki, której w dobie informatyzacji jest już więcej niż za głębokiego PRL-u, w którym przynajmniej kolej czy takie projekty jak tramwaje regionalne potrafiły działać jak należy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....