TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwajem przez sześć dzielnic, 24 najdłuższą linią w stolicy
InfoTram.pl - Opublikowano: 23.06.2017 09:38:56 2 komentarze
Tramwajem przez sześć dzielnic, 24 najdłuższą linią w stolicy (foto: ZTM)

Od niedzieli, 25 czerwca w związku z zamknięciem ulicy Obozowej podczas remontu wiaduktu na kolejowej linii obwodowej, tramwaje linii 24 będą kursowały zmienioną trasą, w wydłużonej relacji do pętli Metro Młociny. Będzie to obecnie najdłuższa linia tramwajowa w stolicy.

Jak informuje ZTM Warszawa w okresie wakacji letnich, z powodu prac przy przebudowie wiaduktu na kolejowej linii obwodowej i związanym z tym zamknięciem ruchu w ciągu ulic Młynarskiej i Obozowej, tramwaje linii 24 na odcinku od Al. Solidarności będą miały zmienioną trasę. Pojadą one ulicami Wolską, Połczyńską, Powstańców Śląskich, Wólczyńską i Nocznickiego do pętli Metro Młociny. Linia będzie obsługiwana przez 17 brygad w dni powszednie i 13 w dni wolne od pracy.

W związku z wydłużeniem relacji, będzie to tymczasowo najdłuższa linia tramwajowa, kursująca obecnie po stołecznych ulicach. Będzie można nią przejechać aż sześć warszawskich dzielnic: Pragę Południe, Śródmieście, Ochotę, Wolę, Bemowo i Bielany. Jej długość w jedną stronę wyniesie ponad 25 km, a dokładnie 25 197 m w relacji Gocławek – Metro Młociny i 25 667 m w relacji Metro Młociny – Gocławek.

Dotychczas prymat w tej kategorii należał do linii 17, kursującej obecnie na odcinku Tarchomin Kościelny – Woronicza. W tym przypadku długość trasy wynosi nieco ponad 19 km. Ale nawet po zakończeniu prac na ul. Marynarskiej i wydłużeniu relacji do pętli Służewiec, będzie to krótsza trasa, niż linii 24 podczas tegorocznych wakacji i wyniesie 21 km.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
linia
Warszawa
  • andrzejh69 – 23.06.2017

    Czyli już niewiele brakuje, aby przebić GOP-owską 1 która ma 26,75 km:

  • www – 23.06.2017

    Czy tak długa linia ma w Warszawie sens? Wątpię. Normalne linie ZTM na wakacje to jak zwykle pociął, bo rzekomo mniej pasażerów jeździ. Gdzie oni to zbadali, bo od paru lat te teorie za bardzo się nie sprawdzają? Z drugiej strony ZTM wymyśla monstrualne trasy, które dają bardzo wysokie prawdopodobieństwo spóźniania się poszczególnych składów. Co jest problemem warszawskich tramwajów? Niestety nadal jazda stadami. Efekt jest taki, że często są długie przerwy na przystankach, a później tramwaje jadą jeden po drugim praktycznie puste, przy czym dwa powinno być często pomnożone przez n.Ktoś w ZTM-ie powinien w końcu przemyśleć czy tak rozbudowana siatka linii tramwajowych ma sens. Sporo jest linii zwyczajnie przeciążonych i nadal też istnieją linie, które obciążone za bardzo to nie są. Byli w Pradze i nic się jednak nie nauczyli... Ech...W Warszawie nawet nowoczesne i bezpieczne ronda musieli unowocześnić po warszawsku przez likwidację tego co powinno być na środku ronda. Ot nasza specyfika. "Prowincja" w wielu aspektach życia wyprzedza nas o lata. Jeżeli mamy korzystać z dobrych rozwiązań to z nich korzystajmy, a nie modyfikujmy pod siebie i mimo to mówmy, że jest tak jak w źródłowym przykładzie, bo efekt często nie jest taki jak nam obiecywano.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....