TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocław buduje TAT. Kolejne utrudnienia [FILM]
InfoTram.pl - Opublikowano: 26.11.2019 13:15:03
Wrocław buduje TAT. Kolejne utrudnienia

Wrocław buduje trasę autobusowo-tramwajową (TAT) na Nowy Dwór. Powstanie torowisko i sieć trakcyjna, przebudowane zostaną sieci podziemne a nad torami kolejowymi stanie nowy wiadukt.

Kolejny powstanie nad ul. Smolecką. Wszystko po to, aby w 2023 roku po wydzielonej trasie dojechać tramwajem lub autobusem z Nowego Dworu do centrum w mniej niż 20 minut. Inwestycja wchodzi w bardzo ważny etap.

Od 30 listopada wprowadzona zostanie nowa organizacja ruchu na placu Orląt Lwowskich. Kierowcy  oraz linie autobusowe pojadą objazdami. Wykonawca rozpocznie tam budowę i przebudowę sieci podziemnych, sieci trakcyjnej i torowiska tramwajowego, które połączy się z istniejącym układem torowym. Prace na placu są zaplanowane na 7 miesięcy (do wakacji 2020 roku).

Alternatywny transport - pociągi, autobusy, rowery

W czasie przebudowy warto korzystać z alternatywnych środków transportu – zamiast samochodu. W rejonie budowy zlokalizowane są aż 4 stacje PKP.

Wrocław Nowy Dwór, Wrocław Muchobór, Wrocław Zachodni (blisko zachodniej granicy miasta), Wrocław Mikołajów (w centrum),

29 pociągów z przystanku Nowy Dwór do dworca Wrocław Główny

50 pociągów z przystanku Muchobór do dworca Wrocław Główny

60 pociągów dziennie między stacjami Wrocław Główny a Wrocław Mikołajów

Co istotne w granicach miasta można jeździć pociągami w ramach UrbanCARD. Z ważnego skrzyżowania na Nowy Dworze- Strzegomska/Gubińska kursuje też 13 linii autobusowych.

8 linii dziennych - 106, 107, 109, 132, 142, 148, 149 i 609 jadących do centrum najkrótszą trasą ul. Strzegomskiej,

3 linie dzienne- 124, 126 i 134 jadą na południe bezpośrednio do węzła przesiadkowego przy FAT,

2 linie - 119 i 319 jadą na północ bezpośrednio do węzła przesiadkowego KWISKA,

w sumie 13 linii autobusowych jadących przez strategiczne skrzyżowanie Strzegomska-Gubińska,

dodatkowo do węzła KWISKA można dojechać linią 122 przez Kuźniki i Gądów oraz linią 126 można dojechać przez Kuźniki i Gądów do tramwaju na ul. Lotniczej.

Przy sprzyjającej pogodzie można wybrać też przejazd Wrocławskim Rowerem Miejskim. W rejonie TAT i osiedla Nowy Dwór, Muchobór Mały, Muchobór Wielki jest ok. 20 stacji WRM. Ze skrzyżowania ul. Strzegomskiej i Gubińskiej jazda rowerem do centrum miasta zajmuje około 20 minut.

Dodatkowe przejścia i przystanki

W ramach tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu wykonawca wyznaczy w rejonie budowy 2 przejście dla pieszych, w tym jedno przy stacji Wrocław Mikołajów. Zostanie wyeliminowane parkowanie na ul. Śrubowej. Powstaną dodatkowe przystanki autobusowe na ul. Strzegomskiej (na wysokości MOPS). Dodatkowo zostanie odnowione oznakowanie poziome na ul. Fabrycznej a w rejonie inwestycji ciągły dyżur nadzór ruchu MPK.

Kampania informacyjna

Miasto Wrocław przygotowało zakrojoną na szeroką skale kampanię informującą o zmianach w kursowaniu komunikacji oraz objazdach. Ulotki z mapami objazdów dla kierowców i trasami autobusów komunikacji miejskiej trafią drogą mailową do rodziców wrocławskich uczniów, zakładów pracy, pojawią się też w środkach komunikacji miejskiej oraz na przystankach. Informacje o utrudnieniach związanych z budową trafią również do wrocławskich parafii oraz firm zlokalizowanych w sąsiedztwie inwestycji.

Gigantyczna inwestycja

TAT to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949, kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 7 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty 160 metrowy nad torami kolejowymi i 22 metrowy nad ulicą Smolecką. Na obecną chwilę umowy z wykonawcami są podpisane na ponad 151 milionów złotych! TAT pojedziemy w 2023 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
budowa
most

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....